יום שישי, 25 במרץ 2011

על אודות המורה

מי מלמד את הילדים שלכם לאחר שעות הלימודים בסדנת המתמטיקה?

שלמה יונה מלמד בסדנת המתמטיקה בבית הספר עמל בכפר יונה את קבוצת תלמידי כיתות ו' שנבחרו על ידי הנהלת בית הספר. ההוראה בהתנדבות מלאה ולאחר סיום יום הלימודים.

אני תושב כפר יונה. שלושת ילדיי לומדים במערכת החינוך בכפר יונה. לפרנסתי אני מפתח אלגוריתמים ותוכנה בחברת אאוטבריין. השכלתי האקדמית היא במדעי המחשב (תואר שני) ובהנדסת מחשבים ותוכנה (תואר ראשון) ויש לי גם תעודת הוראה במתמטיקה. מעת לעת ולפי יכולתי אני מלמד מתמטיקה בהתנדבות בבתי ספר יסודיים ועל יסודיים ומדריך הורים כיצד לעזור לילדיהם בשעורי הבית. בכל הקשור להוראה אני נהנה מייעוץ מהשורה הראשונה מאשתי, מיכל, שמרכזת את לימודי המתמטיקה בתיכון איש שלום בכפר יונה ומהמורה הוותיקה, מחברת ספרי עיון בחינוך וחומרי לימוד  תלמה גביש שייסדה את  העמותה הישראלית לקידום החינוך המתמטי לכול שבה גם אני חבר.



המורה,
שלמה יונה

תגובה 1:

  1. אתר מרשים, נראה שאתה באמת מחובר לעניין...
    מתי התחלת להתעסק בחינוך ומה דירבן אותך להוציא תעודת הוראה?

    השבמחק